Busplaneten

Jag är nyss hemkommen från träningen, funktionell var kvällens pass. Riktigt jobbigt. Men inte lika jobbigt som det var första gången. Man kanske har blivit lite vältränad ändå ;) Flåset har blivit bättre i alla fall.
Jag mår verkligen bra att få åka iväg och träna. Det gör mig till en bättre mamma och till en bättre fästmö. Viktigt!
Nu håller jag bara på peppa Erik att ta tag i saken och åka i väg på usm där han har kort. Det är tungt i bland att komma igång efter ett långt glapp.

Idag har hela familjen varit på busplaneten och lekt. Riktigt mysigt. Dock så kanske Ronja var lite för liten, men hon hade i alla fall trevligt. Vi var i bollhavet och hoppborgen! Jag älskar att hitta på något vi 3. Skratta & busa och låta Ronja får vara i centrum.
Blev en inte all för lång vistelse där, jag hade nämligen tandläkarbesök kl 13. Ronja & Erik följde med och lekte i rummet för barn.
När jag gick där ifrån fick jag en chock, det kostar verkligen att fixa och dona i munnen. Rena rånet måste jag säga. Men nu är det klart för i år (hoppas jag).










Kommentarer
Postat av: Elin

Lotta köpte sina på hemtex, dock har jag inte hittat några såna där :( Så jag sökte dessa på tradera - tradera har allt :) Det är mycket bättre nu, livet går upp och ner. Kram till er :)

2010-04-19 @ 20:42:23
URL: http://elinlinneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0