"Du har nummer 450"

Vilken dag! Att detta bankbyte skulle tillföra så mycket problem. Nu är allt löst. Hoppas jag.
Ringde banken imorse och hon sa att jag skulle ringa försäkringskassan eftersom hon inte kunde göra något mer. När jag ringer fk så har jag könummer 450. 449 personer var före mig! Glöm att jag ska stå i den kön. Så det var bara att packa ner Ronja i vagnen och traska ner till fk. Inte en människa i kö. Skönt! Jag fick hjälp på en gång så nu är det fixat. Vår bankkvinna hade inte alls skickat vårt nya kontonummer till fk som hon sa. Illa! Nu får jag vänta i 14 dagar tills pengarna rullar in på kontot, tack vare hennes tabbe. Jaja! Det är löst och det är huvudsaken. Vi får leva på endast kärlek i några dagar. Det kommer man långt på! :)

När vi kom hem så fick vi besök av kusin O och H. Jag fick även en hel del hårprodukter av ett fint märke. Det tackar jag för. Så nu ska det göras inpackning mm. Härligt! Mitt hår behöver friskas upp.

Har försköt få något gjort med skolan också. Men det har inte blivit mycket av den varan. Ingen panik för det. Ikväll ska jag ringa A för att boka in tid och dag för mitt besök på förskolan, det ska nämligen observeras. Vilket jag kommer ha väldigt bra användning för. Det är min fina vän Kristina som har fixat detta. Tack underbara du!

Erik har dessutom blivit krasslig, nu är det hans tur! Han är dock på jobbet idag så vi får se om han orkar stå ut till ikväll då han slutar. Jag tycker han borde komma hem och kurera sig. Imorgon är ju en stor dag! :) BIG COMEDY! JAAAA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0