En utlandsresa

Idag blir det en hemmadag. Jag ska gå i mjukisbyxor så länge som möjligt. Hade tänkt passa på att städa, vika ett ton tvätt, skriva handlarlista och sedan storhandla. Det blir första gången jag och Ronja storhandlar själv. Vi hämtar upp Erik på vägen hem så vi får lite bär hjälp.

Jag, Erik, Linda och Magnus har börjat planera för en utlandsresa. Det var Lindas idé och självklart nappade vi på en gång! Planen är att åka om ungefär 1 år. Det lutar åt Spanien, närmare exakt kanarieöarna, i 2 veckor. Linda & Magnus har varit och hämtat ut några kataloger så nu måste vi sätta oss ner i hop och planera. SÅ KUL! Jag har en bild framför mig när Ronja & Hugo leker och plaskar och bara njuter av att få bada varje dag! Underbart!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan kika om det finns några fina till Ronja också =)

2010-04-01 @ 10:26:14
Postat av: Sofia

Vad roligt att ni ska ut och resa! Det är ju så himla kul att planera och längta! Just nu peppar vi inför vår Thailandsresa om två veckor, det är mycket att tänka på när man ska resa med en bebis...men det ska bli riktigt mysigt att åka på långsemester hela familjen. Glad påsk! :)

2010-04-01 @ 23:52:45
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0