Gungar för första gången!

Idag är det verkligen en lugn söndag. Vi har bara tagit det lugnt. Det började med en sovmorgon för mig, till kl 9! Skönt. Behövde verkligen de. Jag är förkyld och hängig idag.
Vi har i alla fall hunnit veckohandla idag, innan vi åkte iväg fick Ronja gunga för första gånge. Hon såg verkligen ut att njuta. När vi kom hem passade vi på att rensa i alla verktygslådor (det var kaos). Men nu är det gjort. Allt går så mycket lättare när man hjälps åt. Även Ronjas sänghimmel har kommit på plats, äntligen!

Igår var Erik och köpte en cykelkärra åt Ronja, hon ska få den i födelsedagspresent. Nu måste vi bara hitta en hjälm också. Sedan kan vi packa ner Ronja och lite fika och åka på små utflykter. HELA sommaren! Jag ser fram emot det.






Tillbaka till gårdagen. Vi var som sagt på Domarevägen och njöd av väldigt god mat & ett glas vin. Det var som sagt vår första grillning och det blev såå himla gott. Jag skulle kunna grilla varje dag! Barnen lekte och hade roligt. En klockren lördag kväll helt enkelt.













TACK för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0