Hon ger oss massor med kärlek & lycka!

Äntligen har jag lagt i säng lilla fröken, får man säga "äntligen". Hon har varit rätt trött nu ikväll så jag har mest kämpat för att hålla henne vaken. Stackarn har även ramlat en del, inga farliga fall men är man trött och snubblar hela tiden så är det inge roligt alls!
Dagen i övrigt har varit lugn. Ganska skönt ändå! En liten promenad har vi hunnit med ändå, men bara en liten.
Annars har vi mest bara lekt & busat!

Ronjabus i sitt rum, har ser man även skymten av golvet, dock saknas lister fortfarande. Men vi är så himla nöjda med resultatet!


Det är roligt att titta på alla bilar och människor som åker/går förbi!


Tänk vad mycket kärlek och lycka denna underbara tjej ger mig och Erik.
Tänk att just vi skapat henne.

Jag är lyckligt lottad.
Vi älskar dig ♥FINASTE RONJA FILIPPA

Om en halvtimme är älsklingen hemma, jag längtar! Ska förbereda lite lördagsmys här hemma. E har beställt lite gosaker!

Hoppas Ni också får en mysig lördagkväll.

Kommentarer
Postat av: Frida

hihih hon verkar vara hel nöjd :)Stor hon blivit sen sist jag såg henne:) sötnosen! hoppas jag kan komma till Umeå nästa månad, då måste vi absolut träffas :) Puss&kram

2010-04-18 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0