Hunnit med mycket idag!

Klockan är inte ens middagstid och jag har hunnit med mycket idag. Imorse åkte jag och Linda till simhallen för att träna, det blev lite uppvärmning på löpbandet och sedan 30 minuter core. Instruktören var jätte duktig! Med andra ord så var det bra övningar och väldigt jobbigt! Som det ska!

Snälla Magnus var barnvakt, vilket var toppen för då fick Ronja & Hugo leka. Det bjöds även på god lunch där. Tack fina ni för att ni är så fantastiska!

Sedan blev det att åka och handla lite smått & gott (inte godis) till middagen. Ronja fick äta mellis & hoppa isäng medan jag passade på att måla hennes rum vitt. I kväll ska jag måla varv nummer två. Sedan klart!

Nu ska jag vila. Jag är slut i kropp & knopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0