Ingen fp denna månad!

Jag är så kass! När jag gick in på internetbanken upptäckte jag att jag inte fått in någon fp. Jag har glömt att ansöka. Fan! Jaja, finns inget man kan göra. Jag ÄR virrig! Det är jobbigt att vara virrig ibland. Vad ska jag glömma här näst?

Dagen har varit lika lugn som igår. Men andra ord har vi bara hållit oss hemma. Städat och pysslat på. Vilat har vi också gjort. Jag måste bli frisk nu. Så frisk att jag kan träna på fredag då jag bokat in ett spinningpass. Håll tummarna!

Nu väntar vi på att Erik ska komma hem.

Vårat charmtroll


Jag går mest omkring osminkad nu förtiden, så en suddig bild bjuder jag på! :)


Go och glad har Ronja varit hela dagen


Igår var hon fin i jeanskjol och hårspänne!


Nu ska jag se till maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0