Inte på hugget!

Vaknade imorse och kände mig inte kry alls. Tur älsklingen gav mig lite sovmorgon. Kl 8 kom han in och väckte mig innan det var dags för han att sedan åka vidare till jobbet.
Hade önskat att han var ledig idag!

Efter lunch tog jag och Ronja en promenad till apoteket här på teg. Alvedon behövdes för att mildra min huvudvärk!
Vi passade även på att köpa lite godis till ikväll.

Jag ska passa på att vila nu! Imorgon ska jag vara kry. Vi ska ju grilla med Linda, Magnus och Hugo. Oh, det ser jag fram emot. Första grillningen för oss blir det. Gott ska det bli!
Spinningen på morgonen kommer troligtvis avbokas. Jag satsar på nästa vecka istället! Samtidigt är det tråkigt. Fick bara in ett pass denna vecka. Men vad gör man?

Ikväll har jag beställt sushi! Erik skulle handla när han slutat jobbet. Min favorit är lax och räkor! Det vattnas i munnen bara jag tänker på det :)


På väg ut..


Lite bus har vi också hunnit med idag


Haha, vilken min!





Dags för en nap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0