Jag känner mig duktig idag, det är en härlig känsla!

Godmorgon! Det var riktigt kämpigt att stiga upp imorse. Erik kom in flera gånger för att få upp mig. Tillslut tog jag mig upp för att ta Ronja, Erik var tvungen att åka extra tidigt idag pga att vi skulle lämna in bilen. Så nu är man utan bil ett tag, hur länge vet jag inte. Hoppas väl på innan helgen i alla fall?
Har hunnit skriva klart processrapporten nu på morgonen som ska in på fredag. 2 A4 får duga. Har ingen aning hur mycket man "borde" skriva. Det är ju mer en koll på hur det har gått så här långt! Ibland är jag effektiv. Jag känner mig duktig idag. Hoppas det fortsätter hela dagen..

Idag måste jag ta tag i garderoben. Det väller bara ut kläder när jag öppnar den! Och det är ett tecken på att det är dags för rensning.

Senare idag ska vi umgås med Kristina, vi ska promenera hem till henne. Vi har inte varit och inspektera hennes nya lägenhet, illa!

Kvällen består av träning, rättare sagt spinning/core! Härligt. Jag börjar gilla spinning. Men snälla fräscha till spinninglokalen. Man får typ huvudvär av att bara gå in dit för att luftkondit. är så kass!

Bilder från öppna förskolan igår!






Dagens projekt: Garderobsstädning! Klara färdiga gå!


Kommentarer
Postat av: René barbier

Vilket dreggelmonster min son är =)

Att rensa garderoben lät mycket roligare än det jag gör just nu....suck...kommer ingenstans med rapporten.



Jag ska be M byta däck när han kommer hem, så jag kan köra ikväll =) Tjoohooo!

Synd bara att det är tjock-anna som har passet...vi får nog peppa lite extra för hon lär ju inte peppa oss haha



Hångelihångel

Snart är det lördag.

2010-04-21 @ 09:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0