KÄRLEK

Igår var vi på big comedy och det var SÅ himla bra, om man frågar mig i alla fall. Jag fick många goda skratt som jag kan leva länge på. En klockren kväll!

För lilla Ronja gick det mindre bra. Hon hade varit arg hela kvällen nästan. Ville knappt äta, dom fick nästan inte peta på henne för då blev hon vansinnig. Vem har hon fått detta humör från?
Tråkigt att lämna bort henne när hon bara saknar sin mamma och pappa. Lilla gumman.
Vi tog igen förlorad tid idag. Hon var varit så kramig och gosig. Det är så mysigt när hon kryper till en och vill kramas. ♥KÄRLEK♥. Den finaste kärleken!

Imorse åkte jag och besökte en förskola för att göra en observation. Det regnade och blåste på vägen dit. Men rätt skönt att cykla på morgonen i lugn och ro. Besöken gick jättebra! Super trevlig personal. Och jag tror jag fick med det som behövs till uppsatsen.

Ikväll blir det en mys. Vi ska göra västerbottenspaj, tror det är bland det godaste jag vet. Vi får se om vi far och kollar på någon brasa efter middagen. Skulle vara skönt med en promenad om det inte regnar. Vi får se helt enkelt!

Ronja sover nu, Erik är och storhandlar och jag borde plugga. Jag ska bara...
Nä, ska sammanfatta observationen så jag kan ta helg sen!

Hoppas Ni får en bra start på helgen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker också att det var riktigt bra igår! =)

2010-04-30 @ 16:37:52
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: L

Jaa det tycker jag med, tyvärr.

Fan jag är helt sjukt trött, kommer somna snart =)

2010-04-30 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0