Långfredagen började med sovmorgon

8.30 ville Ronja inte ligga kvar i sängen längre. Då var det dags för mig att kliva upp, så glad hon blir när man tittar in! Får se om jag lyckas ta nån gullig påskbild på lillan. Har tänkt på de länge, att jag ska mms:a gänget i fjällen (där vi brukar befinna oss på påsken). Dom skulle bli så glada, speciellt min farmor, som nästan ringer varannan dag och vill prata med Ronja. Ronja skiner som en sol när hon hör farmor. Gulligt, tycker jag.
Varför vi inte åler upp i år är för att Erik jobbar till 20.00 ikväll! Och eftersom han nyss fått jobbet vill han inte ta ledigt. Vilket jag förstår!

Lillan vill inte sova, måste in och trösta! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0