Lugnat ner mig lite!

Jag blev på riktigt väldigt less på mig själv när jag tabbade mig med träningen idag. Lindas ord gjorde mig lugnare. Straffet för detta blir 60 minuter spinning på lörd kl 9.00.
En bra start på lördag, helt klart. Lika bra för på kvällen ska vi till Linda m fam. och grilla, ett glas vin slinker nog ner också. Mysigt. Hoppas att solen vill lysa på oss då!

Ronja sover fortfarande, det är 3 timmar nu! Har varit och kollat till henne en gång eftersom inte aldrig (eller VÄLDIGT) sällan sover så här länge. Men det är skönt!
Efter middagen ska lilla familjen ta en långpromenad.

Nu ska jag börja med maten! Erik slutar snart. Längtar efter han extra mycket idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0