Mitt hjärtegull!

Dagen har varit lugn. Jag har hunnit skriva ner en intervju som jag gjorde igår. Den ska väl finjusteras men nu finns allt på datorn och det känns skönt.
Har även hunnit med en promenad med Linda & Hugo. Det var riktigt skönt att få komma ut och dessutom har trevligt sällskap. En timme var vi ute, tiden går fort när man har roligt och det har jag med fina Linda. I morgon vankas spinning för oss, lunchpasset har vi bokat. Så skönt att göra bort träningen på dagen!

Just nu lägger Erik och svärfar golvet i Ronjas rum. Jippi! Det blir så fint!

Ronja är busig OCH överallt just nu. Hon är väldigt söt i ruffsigt hår :)


Påväg för att möta upp Linda & Hugo.


När vi kom hem blev det banan. Mammas älskade hjärta♥


Leker medan mamma plockar bort efter middagen!


NÅGON MÅSTE HJÄLPA MIG ATT GÖRA OM BLOGGEN, STINA? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0