Önsketänkande?

Godmorgon! Vilken skillnad det är att vakna upp till strålande sol. Jag blir så pigg!

Idag tar vi oss en promenad, såklart. Ska passa på att lämna igen två böcker på biblioteket också. Ska se om jag hittar några fina väggord också som vi ska ha i hallen sen. Jag längtar tills vi får börja inreda hall mm. Det är tänkt att golvet ska läggas i morgon, spännande! Jag & Ronja åker då ut till Täfteå och umgås med Olle ett tag. Drömmen är att sedan komma hem och allt är klart (önsketänkande). När golvet är lagt så är det bara lister kvar. Vi har bestämt oss för lite högre vita "vågade" lister, kommer bli så snyggt mot den gråa väggen. Får visa före och efter bilder senare.

Plugga ska jag självklart också hinna med idag! Senare idag!

Afropowerdance/core är vad som står på schemat ikväll. Härligt!

Ronja säger godmorgon!


Vår buse igår kväll :)


Nu vill Ronja ha min uppmärksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0