Ska vara aktiv!

Godmorgon kära läsare! Vi är redan i full gång här hemma. Ronja bland annat håller på rensa bland alla Eriks spel under tv-bänken. Pratar massor gör hon också! Sötnosen.

Idag ska jag plugga aktivt. Ska nog köra på en intervju också, ikväll får det bli. När dagen är slut så ska jag känna att jag har gjort massor. Har varit lite för slö denna vecka om jag ska vara ärlig. Jag har så mycket att jag knappt vet vart jag ska börja. All fakta bland annat! Böckerna är lästa & jag har även skrivit ner kladd på miljoner sidor men det ska skrivas ihop bra också. Det ÄR riktigt kul! Känner att det var bra att starta med företgasekonomin som jag var så kass i och avskydde, det är känns mycket roligare. Dessutom har jag en bra lärare också som hjälper mig. BRA!

Hoppas Ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0