Tidig morgon!

6.20 ville Ronja inte sova mer. Jag försökte att inte bry mig för att se om hon ville sova lite lite till, men icket!
Och andra sidan blev det en tidig kväll för henne. Hon var trött och grinig!

Igår på dagen målade Erik om hallen - mörkgrå! Det blev jättefint! Nu är det "bara" golv och lister kvar. Sedan är de projektet klart. Medan Erik målade passade vi på att hälsa på pappa & Karin. Efter besöket gick vi in till stan för att handla ett födelsedagspresent åt Elsa. Fyndade även jacka & byxa till Ronja. Allround dress kanske det heter? Rosa jacka och svarta byxor. Mycket fina. Tittade efter ett par skor åt henne, men hittade inga. Vet knappt vad hon har för storlek. Hon log dessutom och sov så jag kunde inte prova på henne heller. Men det får bli en annan dag.

E var hos en kompis hela kvällen. Så det var tänkt att jag och Ronja skulle vara själv. Men då fick jag ett sms från Krillan, som frågade om hon fick kika förbi. Självklart tyckte vi. Det var jätte trevligt. Mycket surr & en del skvaller :)

Idag är det Eriks tur att få sova, det behöver han nog eftersom det blev några öl igår för honom :)

Efter lunch far vi ut till Täfteå och hälsar på!

Nu: Ladda kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0