Varför just NU undrar jag?

Godmorgon, har ni sovit gott? Vi (lär jag & Ronja) gjorde tidig morgon idag. Före 6! Det är tidigt för oss. Men det gick ganska bra att stiga upp ändå. Solen blir man ju pigg av, tydligen även Ronja, varför annars dessa tidiga mornar? :)

Nu ligger hon i sängen och hickar. Hon borde somna snart.
Jag känner mig betydligt piggare idag, men är fortfarande snorig och lite seg. Det ska jag skaka av mig innan beger oss till Domarevägen. Jag ser fram emot kvällen!

Erik har som sagt tusen bollar i luften. Tanken var att vi skulle på stan efter lunch för att handla lite till middagen + lite andra småsaker. Nu har han startat projektet att lägga golv i klädkammaren. Varför just NU undrar jag? Hmm.. "det går fort säger han" Jaja, vi får väl se med den saken. Inte nog med att han ska lägga golv, han ska även till Ersboda för att handla väldigt viktiga(?) saker..
Vad säger man? Jag SKA ner på stan idag så är det bara, med eller utan karlsloken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0