Vilken dag!

Vi har varit på vift hela dagen, i alla fall jag och Ronja. Klockan åtta i morse åkte vi ut till Täfteå och var barnvakt åt O. Full rulle har det varit, 2 styckna 1 åringar har inneburit mycket bus, mys, skratt, sång, lek, blöjbyten, pussar & kramar. Vi har haft en trevlig dag. Barnen lekte så fint! Men jag var slut efter dagens "pass". Vid tre åkte vi ut till Stöcksjö där Ronjas andra kusin var. Kul!

Erik & hans pappa har lagt golv idag och varit så duktiga. Det blir verkligen jättebra! Ronjas rum är kvar. Det får ta sin tid helt enkelt. Huvudsaken resultatet blir bra och det blir det garanterat!

Ronja var helt slut efter dagen och det förstår jag, även hennes föräldrar är trötta!

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Kanske vi åker förbi öppna förskolan. Vi har inte hunnit varit på tegs öppna förskola än, illa!

Nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0