Vilken underbar dag

Jag och Ronja startade dagen lugn, jag passade på att vila med henne på morgonen, känner att en förkylning kanske är på gång. Ska försöka vila och ta det lugnt imorgon!

Vid lunch kom Melissa & Lewis förbi och åt lunch med oss. Mycket trevligt. När det var dags för kaffe kom Kristina och besökte oss. Vi surrade & surrade!
När Melissa och söta Lewis åkte hem följde vi med Kristina hem till sig. Ronja fick sin middag där. Hon fick sitta på en vanlig stol, det såg så himla gulligt ut för man såg bara lite av huvudet sticka upp! :) Men det gick bra de också!
Tack för idag, tjejer! Ni är underbara!

Nya möbler har vi också köpt. Eftersom vi ska ha matdel i vardagsrummet så har vi sålt iväg de gamla möblerna. Inte alla! Men nytt vardagsrumsbord och ny tv bänk blev det. SUPER fint! Vi är otroligt nöjda! Kommer bli kanon att ha matplats i vardagsrummet. Mysigt att äta där på helger! Ett litet runt matbord ska vi ha i köket. Så nu vill jag åka på IKEA och handla! Får se om vi passar på någon gång Erik är ledig mitt i veckan.
Känns så bra, nu börjar vi få till det som vi hade planerat från början. Jag trivs bra här hemma!

Kanske jag ska passa på att ta en långt och härligt bad, Erik är nämligen och tränar med Magnus som också köpt kort på usm. Bra! Nu hoppas jag han kommer igång ordentligt. Vilket han nog också vill. Lite peppning är vad som krävs!

Nu tackar jag för mig!
Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0