börja springa

Godmorgon Tisdag!
Här hemma tar vi det mest lungt. Erik och Markus ska snart åka iväg för att hämta resten av våra kartonger från Östteg. Sedan åker dom iväg för att fiska.
Efter Ronjas vila kommer Kristina hit!

Nu måste jag ta tag i träningen. Men hur får man tiden att räcka till? Jag funderar på börja springa. Nu vill jag bli av med lite semesterkilon :)
Jag har ju fortfarande kort på simhallen, 1-2 ggr i veckan vill jag kunna åka dit för att träna. Men eftersom vi båda jobbar obekvämt så kan det bli svårt, därför tänkte jag att jag skulle börja springa...
Imorgon blir min första träningsdag, ett kort löppass kanske jag skulle starta med?

Kommentarer
Postat av: Anna

Säg till om du vill ha en promenadkompis :)

2010-08-24 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0