ENSAM

Imorse cyklade jag över till Linda för att tona hennes hår. Erik och Ronja åkte till Stöcksjö så nu sitter jag här hemma själv. Jag är shoppingsugen idag. Har rensat i Ronjas garderob och inser att hon behöver en hel del nya kläder.. Jag hade gärna åkt ner på stan idag för att handla. Men just nu kändes det som ett stort projekt. Det regnar och jag vill helst bara ligga i sängen. Jag och Melissa ska i och för sig ner på stan imorgon för att fixa med skolan, då kan jag nog "slinka" in på någon affär ;)

Idag var det tänkt att vi skulle ha grillfest på gården, men pga regnet flyttar vi fram det till i morgon (om det är fint då vill säga).

Ska försöka ta en liten nap och hoppas på att Erik och Ronja snart dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0