Först shopping sedan jobb

Jag och Ronja är vaken, Erik och mamma sover fortfarande. Idag är jag snäll mot Erik. Vi kör ju varannan dag (så gott de går) och idag är det min tur att få ligga kvar. Men jag ger Erik en extra dag att få sova ut, snällt som tusan av mig ;)

Kaffet är strax klart! Ronja den gullungen ligger och tittar på barntv.
Idag ska hela högen ner på stan. Vi ska shoppa! Mamma vill ha kläder, även jag :) Ronja behöver regnkläder till förskolan och en till tunnare mössa. Erik får nog vänta tills han fyller år :)
Jag jobbar kväll idag så jag får åka från stan direkt till jobbet!

Våran kamera måste/borde komma i veckan. Den vi ville ha fanns inte i butik men den skulle komma i veckan. Skulle vara roligt om vi fick använda den på fredag. Då är det träff ute i Skravelsjö, syskon med resp. och barn + mamma. Riktigt kul ska det bli!




Kommentarer
Postat av: Mel

Haha skön frilla Erko hade ;) Och lill Roro alltid lika söt, hälsa henne tt jag kommer och tar tutten ur mun på´na när hon e sådär söt som bara hon kan va!!

2010-08-12 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0