Godmorgon soliga torsdag!

Här hemma myser vi. Ronja ligger i sackosäcken och dricker välling medan drömmarnas land går på tv. Hon ville vakna lite extra tidigt idag, vilket jag anade. Vi la henne just innan sju igår, hon var så himla trött (sovit extremt lite under dagen). Otur att det var min morgon bara ;)
Idag ska vi ge Erik en lång och välförtjänt sovmorgon!

Vid 10 tiden ska jag möta upp Melissa på stan, vi ska disskutera skolan med en studievägledare. Spännande, hoppas vi blir klokare av svaren bara. Efter mötet lyxar vi till det med en lunch!
Kanske man lyckas komma hem med en shoppingbag också :)

Visst ser det mysigt ut?




Imorgon kommer mamma "hem"!
Jag längtar♥

Kommentarer
Postat av: Jezzica

Jamenvisst, dock rätt dålig på att uppdatera just nu, haha tankarna är på annat håll! :P

Jag vet, jisses tiden har gått snabbt och snart är det dags. Jag börjar bli nervös och speciellt nu när man vet att lillknodden kan komma när som helst. Ni ser ut att ha det mysigt! :) Kul att se och läsa! Och snart dags att börja plugga till sjuksköterska? :)

KRAM!

2010-08-05 @ 13:29:25
URL: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0