Han är nöjd..

Dagen började som sagt med frukost på sängen för världens finaste fästman/pappa! Tyvärr så var jag tvungen att cykla iväg till jobbet och göra lite nytta medan min fina fick stanna hemma och busa!

När jag jobbat klart och cyklat hem börjar gästerna komma. Silltårta och kakor är vad som serverats idag. Silltårta är riktigt gott om ni inte testat det. Första gången Erik frågade mig om jag ville ha silltårta i Stöcksjö var jag väldigt skeptiskt! Såg en bild framför mig: gräddtårta med sill (istället för jordgubbar) hahaha.

Erik är i alla fall väldigt nöjd med dagen och alla presenter! Är han glad så är jag glad!
Just nu njuter jag, Erik och Markus av ett glas vitt, samtidigt ser vi fångarna på fortet. Måste säga att det känns konstigt att se det på en måndag! :)

Imorgon har jag ledig dag, planen är att får umgås med Kristina + att hämta lite saker från Östteg!

LITE BILDER FRÅN KVÄLLEN:

Ronjas fina farmor


GLADtjej


Mums mums ÄR gott om vi frågar Ronja :)


Spexarn! (Ronja är så söt, när vi tar kort på henne kisar hon och tycker det är väldigt roligt)


Födelsedagsbarnet


Lillebor


Mys med morfar


Mys med Karin


Just nu: Fångarna på fortet :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men guuuuuud va söt och gullig hon är på den där bilden hon har mums mums i hela ansiktet :) Jag får IL =)

2010-08-23 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0