Idag blir det picknick och fiske med goda vänner

Frukosten är i fullgång, äggen ska bara få koka färdigt innan vi ska väcka Erik. Jag kommer sakna att äta frukost ihop nu när vi börjar jobba. Jag ska njuta extra av de få som är kvar!

Under dagen åkte vi till Melissa, Peter och Lewis. Killarna åkte ut och fiskade medan vi satt hemma och surrade. Marie och Mathilda dök även förbi, vilket var trevligt. När killarna kom tillbaka åkte jag och Melissa och köpte sushi till oss och pizza till killarna!

Igår blev det en tidig kväll, vilket känns riktigt skönt idag. Vi brukar ligga och lyssna på p3 dokumentärer på kvällarna. Väldigt avslappnat, dock så brukar vi inte orka hålla oss vakna till slutet :)

Idag ska vi träffa upp några vänner och picknicka, barnen ska få leka av sig och killarna ska fiska. Vilken tur att det är blå himmel idag! Vi går nog ner mot Bölesholmarna.. Nära och bra! Har inte känt om det är varmt ute. Hoppas gör nog Ronja så hon kan få bada lite sen!

Kameran är hittad, så nu ska jag skärpa mig med bilder :)
En systemkamera ska vi nog handla i veckan också - ännu bättre bilder!

Ronja går runt med hennes dockvagn och är söt som socker. Mitt hårband har hon i håret! Sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0