Lyckad kväll!

Vi har haft en otroligt trevlig kväll. Grillat ute på gården med tre härliga familjer. Barnen fick springa runt fritt på gräset, barfota. Maten blev supergod, efterrätten likaså. Lite lekar hade vi även ordnat. Riktigt kul!
Vädergudarna har varit med oss. Dock åt vi efterrätten inne eftersom det blev lite småkyligt. Ronja somnade nästan direkt vi la ner henne.
Jag säger det igen, men hon är nog världens snällaste tjej! Så otroligt lättsam!

Jag hade såklart med kameran ikväll, när jag skulle knäppa första kortet står det memory full. Typiskt! Jag tar såklart bort några gamla kort för att sedan ta ett nytt, vad står det då? battery is low! Det är SÅ TYPISKT.
Ny kamera NU, tack! Det skulle vara gött om Erik ordnade det i helgen medan jag jobbar och sliter :) Shiiit, på lördag börjar jag jobba på riktigt! Det börjar kännas mer och mer okej att gå tillbaka till jobbet (efter bara 1,5 år hemma). Tittade igenom mitt schema och inser att jag har väldigt korta dagar. Men sedan har jag såklart mina kvällar (ca 3st på 5v) som skulle vara skönt att få byta ut till dagar...

Just de, mötet med studievägledaren gick riktigt bra. Hon var väldigt bra! Jag blev klokare och hoppfull. Detta kommer gå vägen en vacker dag :)
Min plan B är räddad. Yes! Pricken över i:et beställde jag och Melissa sushi och satt oss i parken för att njuta av den goda lunchen. Lite shopping hann vi även med. En del "förskolekläder" tilll Ronja.




Ps. Imorgon får vi träffa mamma/mormor/svärmor!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att ni ska köpa en ny kamera, det är verkligen roligt att ha en bra kamera som tar fina bilder. Man blir ju nästan proffsfotograf utan att anstränga sig. :)



Härligt att Ronja är så lättsam, det underlättar ju hur mycket som helst. Kram på er!

2010-08-10 @ 20:26:39
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0