Morgonpromenad

Godmorgon!
Idag är jag ledig. Måndagar är en bra dag att vara ledig!
Om ett litet tag ska jag och Ronja ut på en promenad. Tänkte svänga förbi ica och köpa något bott bröd och skinka till frukosten. Erik får då sova ut i lugn och ro. Håller på koka ägg och kaffe nu!
Vädret ser härligt ut så jag misstänker att det blir en ute dag idag. Måste ner på stan och lämna igen lite kläder.

Igår var det tänkt att vi skulle se film, men efter en halvtimme var jag så trött och ville sova. Det blev en väldigt tiidig kväll. Välbehövligt! Idag känner jag mig ordentligt utvilad. Så utvilad att jag ska ta en morgonpromenad med Ronja (händer inte var dag om jag säger så), haha.

Dags för mig att hoppa i ett par sköna träningsbyxor och joggingskorna! Hoppas ni får en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag kan göra det...eller om vi kan skicka via msn, går snabbare då.

2010-08-16 @ 08:15:29
Postat av: mamma

Hoppas det gick bra med kläderna. Var hos Markus igår och vi grillade, gott ! Till Yvonne ikväll. Kram

2010-08-18 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0