Mysig tjej & dubbelhaka

Ronja har varit otroligt mysig sedan jag kom hem från jobbet idag. Efter middagen la vi oss alla i sängen och såg på Barnen i Bullerbyn. Tro det eller ej men vi såg HELA filmen tillsammans! Riktigt mysigt! Ronja är en mystjej och jag älskar det!
Erik tog några bilder när vi låg i soffan, jag vågar knappt visa dom.. därför kör vi en liten mindre storlek! :)


Jag snackar såklart om min dubbelhaka(??) Jag och Ronja har den saken som gemensam nämnare :)




Jag blev total dissad av Erik ikväll, så jag får glatt (?) roa mig själv.
Tur jag har Linda, har samtalat med henne ikväll!

Nu ska jag se True blood och frossa i glass & chokladsås. Jag vet att inte dubbelhakan försvinner av de men nästa vecka står jag på löpbandet. Måndag närmare bestämt, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Å det är tur att jag har dej!



På måndag är det du och jag som ska svettas!

2010-08-26 @ 21:35:01
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad mysigt det låter :-) Barnen i bullerbyn är toppen! Å .. dubbelhaka har vi alla om vi pressar hakan bakåt, det tror jag du gjorde :-)

2010-08-27 @ 16:22:44
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0