Överraskad

Igår blev jag överraskad av Erik. När jag kom hem från jobbet började jag tjata om vad vi skulle äta till middag. Han sa bara att han skulle fixa det. Lite irriterad blev jag eftersom jag var så hungrig :)
Klockan 17 ringde det på dörren, jag låg och halvsov i soffan. Det var Kristina, kände då att det var något mysko på gång. Då berättade Erik att han bokat bord klockan 18. Så det var bara för mig att snabbt fixa till mig.
Det var jättemysigt & välbehövligt att få komma ut bara vi. Vi åt lamm och drack ett glas rött. Supergott! Erik kan de där med att överraska när man minst anar det♥
För Ronja och kristina hade det gått jättebra vilket alltid känns skönt!

Min morgon idag, såklart vaknar lillan före sex! Ingen sovmorgon här inte ;) Vi har bara tagit det lugnt och myst. Ronja i sackosäcken och jag i soffan!

Strax efter 10 ska jag böta upp syster och E på stan. Jag ska vara smakråd! Behöver även handla lite småsaker själv. Bland annat en mössa till Ronja.

Middagen äter vi med pappa, Karin, Markus och Jens. Surströmming ska vi äta! Längtar redan! :)

Finaste tjejerna♥




Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack! Ja jag hade tur som fick båda barnen på en och samma bild :P Inte det lättaste! ;)

Vad roligt att få bli överraskad så där! Romantiskt :P

2010-08-28 @ 09:08:55
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Linda

Sicken kille du har! (Nu måste jag berätta för Mange haha) Hoppas att jag är frisk på måndag så att vi kan komma igång. Puss!

2010-08-28 @ 09:27:03
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Mel

Åhhh erko e ju bara one hell of a man! Så fint gjort! Vi hörs imorgon hoppas den ruttna fisken smakar! ;) Puss!

2010-08-28 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0