pics

Ny kamera vilket har resulterat i hundratals bilder :) Det är riktigt kul att ta när bilderna blir så fina. Nu vill jag lära mig att ta riktigt fina kort. Vi är så nöjd över kameran, varför har vi aldrig köpt en tidigare?

Dagen har varit fullspäckad. Jag och lillebror har åkt runt halva stan för att köpa lite presenter till Erik som fyller år till veckan. Jag är nöjd med inköpet, hoppas min älskade blir lika nöjd.

Senare under dagen åkte vi ut till Täfteå och spenderade några timmar. Mamma åker imorgon så jag ville passa på att umgås lite extra med henne. Dröjer några månader till nästa gång..

Här kommer lite blandade bilder med våran nya kamera:

Älskade liten som fått så många tänder


Gröt till lunch. Äter själv och är så duktig!


Lillebror & jag


Nyvaken tjej


Nyss hemkommen från Täfteå, en trött tjej somnade i bilen och är nyvaken.


Nybadad och busig


Våran busiga Ronja


Lite dans..


till Shakiras waka waka :)


Pappamys


Vissa bilder blev bättre än andra, vi lär oss sakta.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah va söööt hon är Malin!:) Glad mamma får ett glatt barn, helt klart! + det är bra träning och roligt som man kan göra tillsammans :) Puss kraaam

2010-08-20 @ 01:19:34
Postat av: Anonym

Frida :)

2010-08-20 @ 01:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0