Söndag

Har just storstädat hela lägenheten. Dock inte damsugat än, vill inte väcka Ronja och Erik som ligger i vårat rum och sover. Tycker det är ganska skönt att strosa, lyssna på musik och småplocka i min ensamhet. Vädret gör det betydligt lättare. Lite senare idag ska vi åka iväg för att veckohandla, fylla på kyl & frys!
Annars tippar jag på att det bara blir en mysig hemmadag med bus, pussar och kramar.

Gårdagen var riktigt trevlig. Surströmming går alltid hem ;)
Även våran kära dotter verkar tycka om det. Vi hade såklart med annan mat till Ronja men när hon ätit upp sin ville hon gärna smaka av oss, självklart gav jag henne några tuggor och hon åt med god aptit! :)
Det är inte mycket som Ronja tackar nej till i matväg. Hittills har jag upptäckt att päron och jordgubbar inte är några favoriter men allt annat pular hon i sig. Vilket barn ratar päron och jordgubbar men tackar ja till surströmming? haha

Förberedelser


Njuter av ett glas rosé innan middagen


Erik väntar ivrigt! Och lika snygg som alltid♥


Vällingdags & sagostund


Jens  pappa  Karin


Pappa och Karin


Erik och Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0