Ute och gungat

Hela familjen vaknade tidigt idag så vi gick ut på gården och gungade. Ronja gillar verkligen att gunga! Sedan tog vi oss en promenad. Vädret är riktigt härligt!

Nu har Ronja lagts sig för att förhoppningsvis sova i 1,5 timme. Erik tog bilen för att handla en födelsedagspresent till Maja och sedan vidare för att köpa en cykelstol (heter det så) till Ronja. Känns mer praktiskt med en cykelstol om vi bara ska cykla och hälsa på någon. Cykelkärran tycker jag är lite bökig faktisk. Men helt klart värt att ha om man ska cykla i väg på picknick mm. Den rymmer en hel del!

Gunga ÄR kul! Det är så roligt att se henne så här sprudlande glad!




Promenerar med pappa


Vårt hjärtegull♥


Ronja blir nog måttligt less på oss.. Vi tar kort precis hela tiden nu :) Hon kan dock vara svår att ta på eftersom hon har myror i brallan hela tiden!

Nu är det lunchdags för mig. Ska passa på att läsa lite i boken så jag är väl förberedd inför högskoleprovet som är den 23 oktober.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är också less på cykelkärran, det tar sån tid!

Jag har kollat runt på cykelstolar och hittat en jag vill ha, tänkte att Mange skulle få ha den på hans cykel så att han kan lämna på morgonen (på så vis får jag sovmorgon ;D).

Vi funderar också på en kamera men oj vilken djungel! Har hittat en variant som är lite grann mellan det man har nu och en systemkamera.



Trist att du jobbar i helgen =(

Hoppas att vi får tid att ses till veckan.

Puss på er! Ps. Ronja blir bara sötare och sötare för var dag.

2010-08-20 @ 11:37:01
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Jezzica

Jo nu håller vi tummen på det! Sista tiden är verkligen väntan & väntan, tålamodet är inte på topp! :P Men värmen är borta och lika glad e jag för det! :) Hon är så fin Ronja, fina bilder i gungan!

2010-08-22 @ 09:30:31
URL: http://jezziiica.blogspot.com
Postat av: MAMMA

Åter hemma! +28 gr och fullt med folk på stranden (fr Las Palmas). Dödstrött igår, sov inte på 37 timmar så det blev tidig kväll. Oj, vilka härliga kort på Ronja! En riktig "gladskit" !! Kram till Er.

2010-08-22 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0