29 december

Gårdagen var jätte trevligt! Vi åt på O´lerys och jag kan väl säga att maten (den jag beställde) inte var den bästa, tur jag hade ett fint sällskap i stället. Vi blev dock inte alla pga av sjukdom. Vid nio tiden var volymen så hög att vi åkte vidare till Sofia och Magnus. Där satt vi ett tag och pratade, drack lite gott. Vid elva tiden var det dags för mig och Erik att cykla hem. Tack för en super mysig kväll!♥
Ronja hade även testat Stina lite under kvällen, hon är mycket för att testa som jag tidigare skrivit! Men huvudsaken hon hade varit snäll och det gott bra. Ronja sov dessutom till halv nio vilket jag är riktigt glad för! Jag är så tacksam för all hjälp vi får av Stina! Jag ser fram emot att få hjälpa dom med barnvakt framöver :) Det är ca 5 veckor kvar! Helt otroligt!

Idag ska vi besöka familjen L ute i Täfteå. Länge sedan jag träffade mina syskonbarn nu! Så det ska bli roligt att få träffa dom. Middagen serveras i bågenhusen hos Karin. En del av hennes barnaskara är hemma och det är en som jag inte hunnit träffa som jag får göra i kväll! Erik går dit direkt efter han jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0