Det här med rubriker är inte alltid så lätt!

Ännu en dag med snöoväder, det verkar blåsa en hel del här på Teg i alla fall. Men jag har lovat Ronja att gå ut och då får det bli så. En pulkfärd till ica blir det i alla fall. Måste handla lite till middagen. Dock så är det inte roligt att gå i affärer med Ronja :) Hon ska pilla på allt och lite till. Det är värst när vi kommer till godishyllan. Vår lilla gottegris springer i rasande fart när hon ser godiset! Får hon inte som hon vill lägger hon sig ner och skriker. Ungefär så ser varje visit ut när vi är och handlar på ica. I alla fall när vi inte tar vagnen. Därför är det bra att ha gott om tid på sig. Idag till exempel kan vi strosa i lugn och ro på ica! :)

Idag sov faktiskt Ronja till kl 8! Det händer väldigt sällan.. Typ aldrig kan man säga! Och andra sidan har vi börjat lägga henne senare. Men hon sover inte i egen säng hela natten. Vi hämtar henne varje natt nu och har gjort det bra länge. Inte för att det gör mig speciellt mycket. Men det hade varit ganska skönt och bra om hon velat sova i sin egen säng hela natten. Samtidigt är det ganska mysigt att få vakna upp med henne i vår säng. En till nackdel är att hon tar otroligt mycket plats, vilket gör att vi inte sover lika bra! Finns både för och nackdelar..

I flera dagar har jag funderat på att ta tag i min garderob, blir bara påmind när jag öppnar den. Jag har massor som behöver rensas bort/kastas. Idag är dagen då jag tar tag i det. Har jätte svårt att slänga, fråga Erik! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0