Gipsavgjutning

Ronja har nyss somnat. I kväll gick det galant! Skönt för jag är riktigt trött. Direkt efter jobb/förskola åkte vi och fixade julklappar. Vi kom hem strax före sju, så det är ganska exakt nu jag landat och kan pusta ut. Ronja var nog också ganska trött därav varför det gick så bra med läggningen.

I morgon ska jag, Ronja och Kristina göra lite små ärenden. Jag har en julklapp kvar sedan är allt KLART! Senare under kvällen ska vi göra en gipsavgjutning av Kristinas fina mage. Känns så roligt att jag får hjälpa till! Kom så väl i håg när Erik och jag gjorde min. Jag var i vecka 34 som Kristina är i nu. Den står fortfarande i vårt sovrum på en hylla!
Min gipsavgjutning april -09

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint minne av bebismagen :)

2010-12-20 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0