Julbord

Godmorgon!
Ronja dricker välling och ser Drömmarnas trädgård (en favorit). Hon sitter som ett ljus och ser hela programmet.
Observera ruffshåret! Hon ser ofta ut som ett gulligt litet troll på morgonen :)
Idag är det sista dagen för jobb innan jag tar en välförtjänt 3 dagars helg. Känns otroligt härligt! Erik är ledig idag och i morgon sedan jobbar han lördag och söndag.
Det serveras julbord på jobbet idag och jag har längtat hela veckan. Jag kan verkligen längta efter julbordet - laxen, rödbetssalladen, skinkan *mumma* :)

Igår var det ljusfest på förskolan. Jag tog givetvis några få kort med den lilla kameran eftersom jag inte ville dra med mig systemkameran. Nu hittar jag tyvärr inte sladden för att föra över bilderna till macen..

Jag har tur som får åka bil till jobbet idag, bilen ska besiktas så Erik och Ronja kör mig till jobbet innan. Hoppas vi får toppbetyg på bilen ;) Så småningom ska vi sälja bilen och köpa oss en ny.

När jag har slutat jobba är det veckohandla som står på schemat sedan åker vi och äter middag med fina vänner♥

Nu ska jag börja med "morgonrutinerna" vilket är göra kaffe, sminka mig, börja med frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0