Krassliga tjejer..

Godmorgon! *gäsp*
Det blev sent i går och för tidig morse! Jag är trött! Vi hade riktigt trevligt i går hos Karin. Det är ett glatt gäng. Mycket skratt blev det!
Både jag och Ronja är lite krasslig, vi känner av halsen. Hon har dock en hemskare hosta än mig. Planen var att åka till farmor idag och hälsa på men jag tror vi får boka av det. Känns som vi bör vila extra mycket i dag. Nyår i morgon och då vill jag vara utvilad och någorlunda pigg.
Men jag måste ner på stan för att byta en klocka som jag fick i julklapp. Sista dagen idag för att byta, det känns drygt men jag måste. Jag hoppas även att min nyårsklänning kommer idag som jag beställt! Annars vet jag inte vad jag ska ha på mig.

Erik ska ut med en kompis i kväll och jag hade tänkt hänga med Melissa. Får se om dom vill ta emot två krassliga tjejer...?
Nu ska jag göra mig lite frukost och kaffe så man blir lite människa igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst är dom söta tofflorna, finns på hemtex! :) Krya på er och gott nytt år! :)

2010-12-30 @ 10:48:57
URL: http://emmaselberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Det kan nog hända :) För INGET kan vara svårare än matte B ...

2010-12-30 @ 17:00:23
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: mamma

Är det som har lärt henne dansstegen ????

Söt är hon i varje fall.

Krya på Er och Gott Nytt År !

KRAM

2010-12-31 @ 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0