Nu är det köpstopp ett tag!

Klockan 8 i morse hämtade Melissa upp mig. VIP morgon på H&M. Blev så klart ännu mer shopping och även några julklappar. Eriks sida är klar nu. Till veckan ska jag börja bocka av min sida med julklappar.
Efter H&M åkte vi hem till oss för ännu mer kaffe och sedan kilade vi ner till stan för att besöka bolaget. Även mat för helgen är inhandlad. Vi har varit effektiva på morgonen kan man säga. Är grymt nöjd med all shopping men nu tror jag att det är köpstopp (med kläder för mig) ett tag fram över. Julklapparna får gå först!
Jag har redan sminkat mig för kvällen, rätt tidigt men jag passar på medan lillan sover. Lösögonfransarna är på och det ser riktigt bra ut! Jag vill helst sminka mig i lugn och ro för att få bästa resultat (vilken nörd jag lät som där), därav varför det blev så tidigt. Babbel babbel..
Lillan vaknar nog snart, jag ska plocka i hop lite innan vi beger oss mot lillebror för lite kaffe (?) och sedan vidare mot bågenhusen för att lämna av lillhjärtat.
När jag lämnat Ronja skyndar jag mig hem för att lämna bilen och tar sedan cykeln mot en arbetskamrat och tar ett glas vin innan kvällens personalfest!
Stressig dag! Jag stressar för mycket.. Blir ändring på det nästa år. Får bli mitt nyårslöfte att stressa mindre!
Hoppas Ni får en trevlig helg!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0