Nya skor och stolt som en tupp

Ronjas nya finskor inhandlades idag!
Jag måste säga att utbudet är dåligt när det gäller finskor till små flickor. Och andra sidan kanske jag var ute i sista minuten, mycket var utplockat, både färger och storlekar. Men tillslut hittade jag dessa fina som kommer passa bra till hennes klänning. Tror ni hon var stolt som en tupp när hon fick prova skorna? ;)
Julafton i morgon (om någon missat det, höhö). Vi firar julen i Stöcksjö med Eriks familj. Alla Eriks syskon (8 stycken!) är samlade + respektive + barnen + kusiner + mormor + kusiner.. m.fl. Ja ni kanske fattar, vi blir många! :) Och det känns så himla mysigt för alla är samlade! Jag längtar verkligen till i morgon! Jag undrar hur Ronja reagerar på tomten, ska bli spännande i alla fall. Vi börjar redan på julaftonsmorgon med att öppna några julklappar. Klapparna som kommer från min familj. Känns onödigt och lite bökigt att ta med alla (ja Ronja har en hel del under granen!) julklappar dig. Därför delar vi upp det lite. Fler får hon på kvällen också! Mysigt med en liten "minijulafton" på morgonen. Dopp i grytan blir det till lunch! Mums. Jag blir lite som ett barn på julafton. Är så nyfiken på mina julklappar och även vad Ronja ska få :)

GOD JUL till våra nära och kära önskar familjen Norén/Johansson
(hoppas att jag också snart heter Norén, pik till älsklingen ;))

Kommentarer
Postat av: mamma

Gullunge ! Skorna var fina ! Får väl så småningom titta lite här nere... Ha en God Jul och hälsa alla.

KRAM

2010-12-24 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0