oj oj oj vilken händelserik eftermiddag!

Oj oj vilken eftermiddag vi haft! Efter middagen åkte jag, Ronja och Stina till intersport och babyproffsen för att inhandla lite nödvändigheter. Märker på vägen till intersport att bilen inte går som den ska.. När vi parkerat så luktar det väldigt mycket och ryker en hel del! Ringer direkt till Erik som jobbar. Det slutar med att Peter kommer som en räddare i nöden och hjälper oss. Direktiven från Erik va att INTE köra den eftersom vi inte visste vad felet var. Tillslut åker Peter och hämtar upp Erik från jobbet och jag ringer pappa och ber han hämta oss. Bökigt och stökigt var det! Strax efter kl 19 landar vi på bryggargatan i pappa och Karins bil. Tur vi har familj och vänner i samma stad som kan hjälpa till när det krisar!
När vi kom hem var det dags för gipsavgjutning av Stinas mage. Superfin blev den! Jag är jäkligt nöjd över min insats, likaså Stina! Så roligt minne att ha kvar också!


Kommentarer
Postat av: Mel

Fina Kristina! Åh så fort tiden går!!! Shit hon ska ju ha snart! Lycka! Ses ikväll! Puss

2010-12-22 @ 10:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0