Stress

Jag har ett (säkert många fler också) problem! Ibland stressar jag så jag håller på bli tokig. Det är stress på morgonen, stress till förskolan, stress hem, stress med middagen/bortplockning, stress när vi får besök, stress när vi ska i väg, stress när jag plockar ihop saker/städar... Ja jag stressar igenom allt och inget. Finns ingen anledning till stress någon av gångerna. Det är helt enkelt en dålig ovana jag länge haft! Men det är slitsamt i längden. Dags att sluta med denna stress! Nu har jag fått de sagt!




Middagen gick inte hem idag, varken för mig eller Ronja. Ett äpple skulle hon hellre ha och så fick det bli. Det går ingen direkt nöd på henne, fortfarande "gummibanden" runt handlederna :)
Dags att plocka undan tallrikarna som är fulla med mat!

Om en timme dyker Melissa & Marie förbi, kaffe och surr! Det är ett evigt surr, men väldigt trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0