Vilken bra dag jag haft!

I morse spenderade jag några timmar på Nolia - utbildning. Efteråt hämtade Erik upp mig och vi åkte ner på stan för att äta lunch och strosa lite på stan. Lite julklappar blev det alltid, även lite shopping till oss. Så mysigt att få strosa runt tillsammans utan barn, hålla varandra i handen och bara ha det mysigt. Det händer alldeles för sällan.
Jag har även besökt min frisör idag. Är så nöjd! Trodde aldrig att jag skulle trivas i kort hår men det gjorde jag :) Nu är jag redo för personalfesten i morgon ;)
Erik är på bio med en kompis så jag ska passa på att tona håret, börjar få lite utväxt som jag helst vill ska bort!



Förra omgången jag hade den här frisyren var det lite längre framtill vilket
jag tyckte var mycket snyggare, men eftersom jag hade en annan frisyr innan
så var det här det bästa hon kunde åstadkomma! Jag är nöjd!
I morgon bitti är det VIP "morgon" på HM där jag och Melissa kommer infinna oss. Frukost och shopping är vad som står på våra scheman! Jag hoppas på många bra fynd!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det blev ju jättebra! Snart är det min tur:) Puss!

2010-12-02 @ 19:31:33
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0