Barnvakt!

GODMORGON!
Snorigheten fortsätter för lilla gumman. Hon har inte sovit bra alls. Så vi tog faktiskt över henne till oss men inte blev de nå bättre. Fördelen var att vi inte behövde stiga upp om det var något!

Ronja får stanna inne idag också. Barnvakt har jag skaffat idag i ungefär en timme eftersom jag måste ner och träffa min barnmorska. Kändes inte nå roligt att kånka med på en sjukling. Hade jag inte fått barnvakt hade jag blivit tvungen att avboka träffen. Men nu löste det sig så jag är glad!

Ikväll har jag bokat träning, afropowerdance. Det ska bli jättekul! Nu jäklar måste jag skärpa till mig. Jag ska träna 2 gånger i veckan. Men det blir att pussla lite eftersom jag har skolan som tar en hel del tid. Sedan vill man gärna hinna med att träffa släkt och vänner också. Dagarna är för korta har jag konstaterat!

I veckan borde vi få veta om det blir budgivning på lägenheten eller inte. Hur som helst ska vi vara med i den. Men jag vill veta!



En söt sjukling!

Kommentarer
Postat av: Vardagstugg

Hopas hon kryar på sig! =)



Ha en bra dag!



Annelie

2010-02-01 @ 11:53:21
URL: http://vardagstugg.blogspot.com/
Postat av: Emilie

Jo det går bra med skolan. Har kommit igång iaf. Lite jobbigt nu bara när Wille är sjuk.

Jo vi har ett tjejnamn bestämt. Får bara vänta tills hon kommer så man ser om det passar henne :)

Vad gjorde du hos barnmorskan då? ;)

2010-02-01 @ 18:29:30
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0