FREDAG

Äntligen fredag! Jag ser fram emot fredagar. Vi äter alltid god mat & gör lite fredagsmys. En härlig start på helgen helt enkelt. Vi har inga planer alls denna helg. Så vi får se vad den har att bjuda på? Kanske bara mysiga promenader, vila, pussar & kramar?

Varje morgon ser jag och Ronja vakna med the voice. På fredagar är det rap attack, idag var det en speciell attack nämligen ett frieri. Och jag vet inte om man är känsligare nu när man har barn men jag kunde inte hålla tillbaka tårarna, haha. Jag skulle själv aldrig kunna göra något liknande! Alltså en sånt frieri. Men jag blir ändå glad när jag hör & ser andra göra ett sånt speciellt frieri. Väldigt roligt och modigt!
En annan är tråkig och traditionell. Fast traditionell behöver väl kanske inte vara tråkigt? (babbel-babbel) :)

VÅRAT LILLA BUSFRÖ!


Projektarbetet startar på månd så det är dags att klura på hur jag vill lägga upp det. Har ett ämne som jag vill skriva om men jag måste begränsa mig. Ska passa på medan lillan sover!



Kommentarer
Postat av: Erik

Vi har ganska fräsig dotter, mimmi pigg t-shirt/kjol? kyss

2010-02-26 @ 11:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0