Funderingar kring HP:et

Har försökt ringa till skolan nu på morgonen, men det verkar inte vara någon som vill svara! Klockan 10 skulle rektorn va tillgänglig igen. Hoppas på få svar då. Jag börjar få lite lätt panik faktiskt!
Irriterande att inte få veta.
Hade jag haft bil hade jag givetvis åkt dit direkt!

Alla♥dag firades inte här hemma igår! Varför? Jag jobbade nästan hela dagen. På morgonen var det babysim, lika mysigt som alltid. Sedan var det fort hem för att få i sig något att äta och sedan köra till jobbet.
Efter jobbet åkte jag och veckohandlade på coop. Jag var i princip ensam där! Vilket jag förstår.

I fredags var vi bortbjudna på middag hos pappa & Karin vilket var väldigt trevligt. God mat blev det såklart också. Grekiskpyttipanna.
Lördag dag spenderade vi ute i Skravelsjö där det var barnkalas.
På kvällen blev det pizza. Kvällen var väldigt lugn. Tror jag somnade vid 21! Jag var helt slut. Blev rätt sent hos pappa och Karin i fredags.

Erik har varit hemma en hel vecka med oss. Mysigt!
Så i torsdags skaffade han barnvakt så vi fick fara ut och äta lunch ihop. Väldigt uppskattat!
Nu är han tillbaka på jobbet igen. Det nya jobbet!
Under torsdagen hann vi även med att umgås med Kristina. Ronja var lika glad och mysig som alltid.
Vi HAR en snäll dotter. Nästa alltid nöjd och glad! Jag är lyckligt lottad över Erik & Ronja. Snälla & ödmjuka är dom båda2!

Jag pratade med några jobbarkompisar igår om skola & utbildning. Jag tror nästan jag ska göra ett till högskoleprov ändå. Fick många bra tips på hur jag kan plugga till det. Bland annat orden som jag tabbade mig på sist. Och på orddelen kan man få i hop 40 poäng och det är mycket! Men då ska jag ha pluggat som aldrig förr. Det finns tydligen en bok- 2,0(?) som man kan beställa, höjer man inte sig så får man pengarna tillbaka. Det är väl toppen?
En arbetskamrat hade använt sig utav den. Många tips på hur man tänker på dom olika delarna! Det kanske skulle vara något?
Nu är det försent att anmäla sig till högskoleprovet men till hösten. Melissa du kanske ska göra mig sällskap? ;)

Äntligen kan Ronja ha en liten klämma ihåret. Men
hon tycker inte att det är så jätteroligt att sätta fast
den :)


Gudmor & Ronja (som snart blir grannar) :)

Kommentarer
Postat av: Mel

Absolut jag e på! Det blir till att göra HP! :) Vi måste anmäla oss till de!

2010-02-15 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0