Ingen motivation!

Jag sitter med den förbaskade företagsekonomin och min motivation är noll. Varför gör jag detta? Nu när jag är mammaledig? Jag är så less och vill bara spy över den här boken. Matte är inte min starka sida ooch det är ju nästan BARA uträkningar. Likviditetsbudget, resultatbudget, kalkyler, volymer, intäkter, kostnader.. Det är så mycket siffror att det är svårt att hålla reda på! Olika uträkningar till olika budgeter. Hur fanken ska detta sitta till på fred?
Jag måste hitta motivationen, jag får gräva djupt helt enkelt!!

Erik njuter av ett bad, Ronja sover sött och jag ligger i sängen och försöker få bukt på ekonomiska kalkyler och lönsamhetsbedömningar. Visst är livet bra orättvist ibland?

Hoppas Ni har en bättre måndagkväll än mig ;)

Kommentarer
Postat av: Tegsbruttan

Håll ut Malin! Snart ska vi dricka vin och visa upp våran dans haha.

2010-02-22 @ 21:34:26
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0