Kort paus från FEA

Kort paus från företagsekonomin!
Ronja har varit omöjlig att lägga idag, eller inte just att lägga men hon sover ju knappt! 1 timme på förmiddagen (vilket är 1 timmes plugg för mig) Och ni som pluggar kanske förstår att 1 timme inte är länge. Man hinner just så pass öppna boken.
Nu hör jag henne igen! Men hon ska bannimej få ligga kvar. Jag hoppas såklart att hon somnar om. Annars blir det en liten grinolle ikväll. Jag ska träna men stackars Erik är nog inge sugen på underhålla en trött & grinig Ronja.

Vi har även hunnit med en lång och skön promenad i dag. Lite kallt men uppfriskande. Ronja somnade en liten stund medan vi var ute så det är nog därför hon är så här nu..

Ikväll efter träningen ska jag nog unna mig ett varmt bad & nya mamatidningen. Ser fram emot träningen, jag och Linda ska prova något nytt - funktionell träning tror jag det hette. Vad det nu ska vara.. Spännande!

Lika bra att återgå så man får något gjort!

Kommentarer
Postat av: Ida och Viggo

Det stämmer bra det!:) Tror kanske att vi gick på Ersängskolan tillsammans.



Han är drygt 10 månader nu, det går fort!:)



Hur gammal är eran söta prinsessa?:)

2010-02-17 @ 16:45:40
URL: http://idaskrypin.blogspot.com
Postat av: Ida och Viggo

Ja, nästan för fort!:)



Jag pluggar till lärare. du? Idag blir det tenta-plugg HELA dagen. usch

2010-02-18 @ 08:59:15
URL: http://idaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0