Min tur!

Nu är det tydligen min tur att vara krasslig!
Kände mig redan hängig och slö igår men ändå skulle jag tjuras att fara på afropowerdance. Det var nog det roligaste i träningväg jag gjort på väldigt länge! Det var nästan befriande att få skaka av sig!

Ronja är betydligt piggare men fortfarande väldigt snorig! Hon sover jätte dåligt på nätterna. Nu för tiden ligger hon inte direkt still när hon sover heller. Och hon har ju fått sova med oss några nätter nu. Jag förstår inte hur jag ska ens orka öppna företagsboken idag. Jag behöver sömn för att fungera!

♥ÄLSKLINGS TJEJEN♥


Imorgon är det budgivning på lägenheten på Haga. Det blir jag som budar, Erik jobbar!
Jag vill verkligen ha den här. Skulle få ett sms av mäklaren idag om hur många som är med. Han trodde 3-4 st.
Vi har dock inte beslutat oss för något tak, men vi får ta oss ett snack ikväll och diskutera ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh va spännande! Jag ska hålla tummarna att ni får den! :) Vad är det för lägenhet?

2010-02-02 @ 12:01:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0