Onsdag

Sitter i köket och tittar ut på det härliga vädret. Ronja sover på framsidan och har gjort det ett bra tag. Hon är fortfarande krasslig. Tror även att det är någon/några tänder på gång. Hon dregglar en del och är lite smågnällig om dagarna. Ganska tröttsamt för oss alla!
På förmiddagen har vi hunnit med att besöka bvc för vägning och mätning. Jag tycker det är ganska trevligt att fara dit så vi hade bokat in en extra gång innan hon fyller 1 år. Ronja väger 10kg och är 73cm lång. Helt perfekt och följer kurvan som vanligt.
Efter bvc promenerade vi till min farmor där det bjöds på kaffe och bullar. Gott!
Ronja passade även på att äta lunch, hon sölade och kladdade så mycket att vi fick ställa henne i duschen efteråt. Gjorde inte så mycket för Ronja, hon älskar ju vatten!
Det blev inge långt besök! Skolböckerna väntade hemma. Har suttit en del med resultat och likviditetsbudgetar. Ska strax förflytta mig till den andra datorn där jag påbörjat mina budgeter på excel. Förstår mig inte på mac ibland, och hinner inte lära mig alla funktioner på denna just nu. Säkert jätte simpelt men men..

Igår var vi och hälsade på Melissa, Peter och sötaste lilla Lewis. Har Ronja varit så liten? Man glömmer så fort. Ronja blev genast en stor tjej! Han var då otroligt söt. Längtar tills jag får snusa på han igen.

På kvällen var det dags för afropowerdance/core. Härligt och riktigt roligt! Det är en svettig dans. Känner även av magen och ryggen idag. Fast då är det väl som det ska, misstänker jag :)


Imorgon har jag bokat klipptid + att vi ska få umgås med finaste Kristina. Det ser vi fram emot!

Dags att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0