Palt & sirap

Efter lunch åker vi ner till stan för att möta upp Melissa & Lewis. Det känns som det var väldigt länge sedan jag var i stan nu. Så det känns kul. Jag hade tänkt shoppa en del till bland annat Ronja. Hon har börjat växa ur sina kläder nu, sedan vill jag införskaffa några klänningar till henne också. Vi får se vad jag kommer hem med :)

När vi gjort stan promenerar vi vidare till farmor där det bjuds på palt. Det ska bli gott. Farmor gör utan tvekan den godaste palten. Plattpalt till mig :) Till de äter jag sirap! Är det någon fler än jag som äter sirap till palt? Det kanske låter lite konstigt men det är riktigt gott. Nyttig får jag vara någon annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0